Vratky a reklamace


Vrácení zboží do 14 dnů od nákupu

Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky a my Vám do 30 dnů vrátíme peníze převodem na Váš bankovní účet.

Vrácené zboží musí být úplné včetně visaček a cedulek, nepoškozené, nepoužité, neopotřebované a v originálním balení.

Prosíme informujte nás emailem nebo telefonicky, že chcete zboží vrátit. Poté zboží řádně zabalte a zašlete doporučeně na adresu EUSOFT s.r.o., Písečná  447/13, 182 00 Praha 8. Do zásilky nezapomeňte přiložit kopii dodacího listu a faktury a průvodní dopis, ve kterém bude uvedeno, že odstupujete od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů od nákupu a číslo vašeho bankovního účtu, kam máme peníze zaslat.

Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.

 

Reklamace vadného zboží

 

Zásilka zboží poškozená dopravcem

Při přebírání zásilky od dopravce zásilku zkontrolujte, zda na ní není patrné mechanické poškození nebo vně viditelná částečná ztráta obsahu. Pokud je zásilka takto poškozena, doporučujeme zásilku NEPŘEVZÍT a za přítomnosti dopravce udělat záznam do přepravních dokladů o poškození. Za poškození vzniklá během dopravy nese zodpovědnost dopravce.

 

Reklamace vadného zboží v rámci záruční doby

Pokud během záruční doby objevíte na zakoupeném zboží vadu, máte právo na reklamaci. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu v co nejkratší době, nejpozději ve lhůtě do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Prosíme informujte nás emailem nebo telefonicky, že chcete zboží reklamovat. Reklamované zboží poté zašlete doporučeně na adresu EUSOFT s.r.o., Písečná  447/13, 182 00 Praha 8. Do zásilky přiložte kopii dodacího listu a faktury, záruční list a průvodní dopis s popisem vady. Zboží pokud možno zašlete v originálním balení.

Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.

Miss-moda.cz © 2017